2e Pinksterdag geopend van 12:00 tot 17:00 uur
2e Pinksterdag geopend van 12:00 tot 17:00 uur
(0) items
Winkelwagen 0 items: € 0,00 X

Klantenservice

Stel uw vraag eenvoudig via het contactformulier of bekijk de verschillende informatie-columns.

Staat uw antwoord er niet tussen? Neem contact met ons op via 0344-691316, de Facebook-klantenservice of klantenservice@woonland.nl


Bezorging

Heeft u bij de betaalwijze iDEAL of betalen bij aflevering gekozen, dan wordt uw bestelling direct verwerkt. Heeft u echter voor vooruit betaling gekozen dan ontvangt u eerst uw factuur. Na ontvangst van de betaling wordt de order verwerkt.

Omdat wij grote waarden hechten aan een betrouwbare en servicegerichte levering van onze producten, verzenden wij onze goederen met TS Meubeltransport en GLS bezorgdiensten. TS Meubeltransport is gespecialiseerd in het leveren van meubelen en woondecoratie aan particulieren, en bezorgt altijd op afspraak. 

Bezorgafspraak

Voor het bezorgen van uw grotere orders draagt TS-Meubeltransport de zorg. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen met u een bezorgafspraak in te plannen. TS-Meubeltransport bezorgt uw meubelen op afspraak en leveren uw artikelen af op de begane grond, op de door u aangewezen plaats.

TS-Meubeltransport bezorgt op Maandag t/m Vrijdag op afspraak. Ben u onverwachts niet thuis op de dag dat de bezorgafspraak is gemaakt, zal Woonland € 75,- extra in rekening brengen voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak.

Let op! Wanneer u voor het eerst iets bestelt bij Woonland, kan het iets langer duren voordat we uw bestelling bezorgen, omdat we eerst uw gegevens controleren. Bestellingen voor de Waddeneilanden bezorgen we - in verband met de bootovertocht enkel na hierover telefonisch contact te hebben gehad. De bezorgdag kan ook afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping.

Bezorgadres

Het adres dat bekend is bij uw gegevens is het factuuradres. Dit adres is ook het bezorgadres.
Wilt u uw bestelling liever op een ander adres laten bezorgen (bijvoorbeeld op uw werk of wilt u iemand een cadeau sturen), dan kunt u dit uiteraard aangeven als u uw bestelling plaatst. De voorwaarde is echter wel dat u in dit geval de bestelling voldoet middels een iDEAL betaling.

Bezorgkosten

Woonland berekent de bezorgkosten aan de hand van het totale volume. Dit gebeurt tijdens het plaatsen van de artikelen in de shoppingbag. Het uiteindelijke volume bepaald dan tevens de verzendwijze van uw bestelling. Dit kan per post zijn of via onze transportdienst. Bij bestelling van meerdere artikelen betaalt u eenmalig de bezorgkosten. U kunt de bezorgkosten vinden in de Shoppingbag. 

Service bij aflevering

Meubelen zetten wij op een normaal bereikbare plaats in uw huis. Onder een normaal bereikbare plaats verstaat Woonland een plaats waar de artikelen zonder risico op beschadigingen van uw eigendommen kunnen worden geplaatst (houd dus rekening met trapleuningen, smalle gangetjes of andere belemmerende objecten e.d.).Ook plakken wij vilt onder uw meubels bij tegelvloeren, parket, laminaat of hout ter voorkoming van beschadiging aan uw vloer.

De chauffeur bekijkt samen met u of de aflevering en eventuele extra services naar wens zijn uitgevoerd en vraagt u vervolgens te tekenen voor akkoord. 


Op de hoogte blijven?
Wilt u ons volgen?

Contact

Woonland Interieurs
Hoolweg 1
4021 CN Maurik
T. 0344 691316
Route

Openingstijden:

Ma
13:00-17:30
Di
10:00-17:30
Wo
10:00-17:30
Do
10:00-17:30
Vrij
10:00-17:30
Za
10:00-17:00