(0) items
Winkelwagen 0 items: € 0,00 X

Klantenservice

Stel uw vraag eenvoudig via het contactformulier of bekijk de verschillende informatie-columns.

Staat uw antwoord er niet tussen? Neem contact met ons op via info@woonland.nl, de Facebook-klantenservice of via 0344-691316.



Bezorging

Heeft u bij de betaalwijze voor een iDEAL-betaling gekozen, dan wordt uw bestelling direct verwerkt. Heeft u voor vooruit overmaken gekozen, wordt de bestelling verwerkt zodra wij de betaling hebben ontvangen.

Om er zeker van te zijn dat uw bestelde producten in de beste staat aankomen, werken wij met diverse transporteurs. Zo worden bijvoorbeeld meubels, spiegels of wandpanelen met onze eigen transportdienst vervoerd en worden kleinere items zoals woonaccessoires of krukjes met PostNL verstuurd. Benieuwd naar de verschillende verzendwijzen en gang van zaken? Onderstaand leest u meer over de verschillende leverwijzen.


Levering met PostNL
Track & Trace
Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen, ontvangt u van PostNL een email met hierin de track & trace code om uw pakket tot aan de voordeur te kunnen volgen.

Niet thuis?
Bent u niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Dan krijgt u van de bezorger een ‘niet-thuis-code’ om zelf een nieuwe aflever-afspraak in te plannen. Plant u zelf geen nieuwe afspraak, doet de bezorger de eerstvolgende werkdag een nieuwe bezorgpoging. 

 


Levering met meubeltransport
Altijd op afspraak
Onze planningsafdeling, of de planningsafdeling van onze externe transporteur ‘Jos Dusseldorp B.V.’, neemt na het bestellen zo snel mogelijk contact met u op voor het maken van een afleverafspraak. Hierbij wordt een dag en aflevertijdsblok van circa 2 uur afgesproken op een dag die u het beste uit komt.

Levering
Onze transporteurs gaan graag een stapje verder. Letterlijk. Zij leveren uw bestelde items met de grootste zorg af en zetten deze precies op de plek waar u ze wilt hebben. Let wel op: dit geldt alleen voor de begane grond. Daarna nemen zij enig afval zoals verpakkingsmaterialen weer met zich mee. 

Niet thuis?
Bent u niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Dan neemt onze planningsafdeling zo snel mogelijk opnieuw contact met u op voor het maken van een nieuwe leverafspraak. Let op: hier kunnen eventuele kosten aan verbonden zijn, welke in dat geval altijd op voorhand gecommuniceerd worden.

Op de hoogte blijven?
Wilt u ons volgen?

Contact

Woonland Interieurs
Hoolweg 1
4021 CN Maurik
T. 0344 691316
Route

Openingstijden:

Ma
13:00-17:30
Di
10:00-17:30
Wo
10:00-17:30
Do
10:00-17:30
Vrij
10:00-17:30
Za
10:00-17:00