(0) items
Winkelwagen 0 items: € 0,00 X

Klantenservice

Stel uw vraag eenvoudig via het contactformulier of bekijk de verschillende informatie-columns.

Staat uw antwoord er niet tussen? Neem contact met ons op via 0344-691316, de Facebook-klantenservice of klantenservice@woonland.nl



Verzendkosten

Wij berekenen de bezorgkosten aan de hand van de omvang van uw bestelling. Dit gebeurt tijdens het plaatsen van de artikelen in de winkelmand. Om er zeker van te zijn dat uw bestelde producten in de beste staat aankomen, werken wij met diverse transporteurs. Zo worden bijvoorbeeld meubels, spiegels of panelen met onze eigen transportdienst vervoerd en worden kleinere items zoals woonaccessoires of krukjes met PostNL verstuurd. Benieuwd naar de verschillende verzendwijzen en gang van zaken? Onderstaand leest u meer over de verschillende leverwijzen.


Levering met PostNL

Track & Trace
Zodra wij uw order hebben overgedragen, ontvangt u van PostNL een email met hierin de track & trace code om uw pakket tot aan de voordeur te kunnen volgen.


Niet thuis?
Bent u niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Dan krijgt u van de bezorger een ‘niet-thuis-code’ om zelf een nieuwe aflever-afspraak in te plannen. Plant u zelf geen nieuwe afspraak, doet de bezorger de eerstvolgende werkdag een nieuwe bezorgpoging. 

Na ontvangst van uw bestelling
Heeft u nog vragen over bijvoorbeeld garantie- of zicht-termijnen? Veel antwoorden op deze vragen zijn terug te vinden op onze website onder de categorie klantenservice.



Levering met meubeltransport

Onze planningsafdeling, of de planningsafdeling van onze externe transporteur ‘TS meubeltransport’, neemt zo snel mogelijk contact met u op voor het maken van een lever-afspraak. Hierbij wordt een dag en lever-tijdsblok van circa 2 uur afgesproken.

Levering
Onze transporteurs leveren uw bestelde items met de grootste zorg af en zetten deze precies op de plek waar u ze wilt hebben. Let wel op: dit geldt alleen voor de begane grond. Daarna nemen zij enig afval zoals verpakkingsmaterialen weer met zich mee. 

Niet thuis?
Bent u niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Dan neemt onze planningsafdeling zo snel mogelijk opnieuw contact met u op voor het maken van een nieuwe leverafspraak. Let op: hier kunnen eventuele kosten aan verbonden zijn, welke in dat geval altijd op voorhand gecommuniceerd worden.

Na ontvangst van uw bestelling
Heeft u nog vragen over bijvoorbeeld garantie- of zicht-termijnen? Veel antwoorden op deze vragen zijn terug te vinden op onze website onder de categorie  klantenservice.


Op de hoogte blijven?
Wilt u ons volgen?

Contact

Woonland Interieurs
Hoolweg 1
4021 CN Maurik
T. 0344 691316
Route

Openingstijden:

Ma
13:00-17:30
Di
10:00-17:30
Wo
10:00-17:30
Do
10:00-17:30
Vrij
10:00-17:30
Za
10:00-17:00